Адаптація сайту під мобільні пристрої

Адаптація сайту під мобільні пристрої дозволяє коректно відображати ресурс на різних розширеннях планшетів або смартфонів.

Отримати консультацію
Якщо ще 5 років тому питання про створення мобільної версії сайту для фірми або організації був серйозний привід для обговорення доцільності вкладення коштів в даний проект, то на сьогоднішній день адаптація будь-якого веб-ресурсу під мобільні пристрої є прямою вимогою сучасності. За останні роки смартфони практично повністю витіснили звичайні телефони, причому технології їх виробництва постійно удосконалюються. Це дозволяє випускати гаджети з більшою діагоналлю екрана, більш продуктивними процесорами, великим об’ємом оперативної пам’яті і жорсткого диска за дуже доступною ціною. Поєднання високошвидкісного доступу до інтернету, зручності поводження з продуктивним пристроєм і сприйняття інформації з великого екрану, змінює психологію сучасних користувачів інтернету. Вони хочуть отримати відповіді на свої питання «тут і зараз», швидко і просто дізнатися контакти організації, одним дотиком пальця набрати телефонний номер і замовити товар або на ходу провести фінансову операцію. В результаті обсяги інтернет-трафіку з цих пристроїв з кожним днем ​​тільки збільшуються, а всі розмови про доцільність інвестицій в мобільні версії давно пішли в небуття. Технології минулого, такі як наприклад WAP, могли забезпечувати нормальну роботу тільки сильно урізаних версій корпоративних ресурсів і практично не залишали можливостей для реалізації гідного дизайну, а також будь-якої функціональності, тому користувачі мобільних пристроїв не дуже активно відвідували їх. Підвищення відвідуваності, до речі, стало одним з найбільш вагомих факторів на користь розробки мобільних версій сайтів. Якщо в 2015 році частка відвідувачів веб-ресурсів, що заходили з мобільного пристрою (смартфона або планшета) в середньому становила 35-40%, то до кінця 2016 року його вже впевнене підійшла до позначки 55% і продовжує зростати. Перш за все, це позначається на монетизації ресурсу. Сайт для корпоративного сектора був і залишається інструментом продажів – як прямих, так і непрямих. Якщо в результаті того, що ресурс не відповідає технічним можливостям відвідувача, фірма починає втрачати дохід, значить, питання адаптації сайту стає дуже актуальним. Навіть незначне (в межах 0,5%) кількість відмов користувачів може обчислюватися високими втратами в абсолютному вираженні, що є неприпустимою ситуацією для власників бізнесу, яка підлягає якомога скорішому виправленню. Поряд з зручністю сайту для користувачів, яке підвищує конверсію ресурсу і лояльність з боку покупців, велике значення має пріоритет таких ресурсів в пошуковій видачі. Google ще в 2015 році прямо заявив про свій намір ранжувати адаптивні сайти в результатах пошуку вище порталів, розрахованих тільки на десктопну версію. Висновок же сайту в Топ-10 пошукової видачі є кінцевою метою будь-якого SEO-просування і забезпечує зростання продажів. Інструменти пошукового просування як в Google, так і Yandex, об’єднуються в консолі, що дозволяють проаналізувати ступінь оптимізації веб-сторінки щодо можливостей мобільних пристроїв.
Чим загрожує втрата мобільного трафіку?
Крім очевидних переваг, адаптація дизайну сайту під пристрої з маленьким екраном дозволить:
  • Боротися за максимальну відвідуваність.
  • Стати дружнім для Google, Yandex та інших пошукових систем.
  • Зменшити показник відмов на сайті
  • Зайняти лідируючі позиції у видачі по запитах. Професійна адаптація дизайну під мобільну версію сайту дасть можливість залучати не тільки тих, хто використовує стаціонарні комп’ютери, але і смартфони з планшетами.
  • Отримати трафік своїх конкурентів, які знехтували адаптацією.

Якщо власник сайту хоче показати своїм користувачам, що піклується про їхні інтереси, адаптація для мобільних пристроїв дизайну повинна бути обов’язково проведена. Доведено, що довіра до якісно зроблених сайтів, у користувачів, вище, навіть ніж до конкурентних більш вигідних пропозицій, але на менш привабливих майданчиках. Користувач ніколи не повернеться на сайт, якщо при першому його відкритті з девайса він виявився нелегким для читання.

Ознаки якісної мобільної адаптації сайту
  1. Швидке завантаження. Якщо сторінка відкривається протягом 8-10 секунд – це погані показники, перевірити швидкість завантаження можна в сервісі Google Test Speed ​​. Відвідувачі ресурсу не чекатимуть, поки вантажаться картинки і фото, щоб прочитати інформацію на сторінці. Вони закриють її і виберуть в пошуку новий ресурс, який буде завантажуватися максимум 3-4 секунди. При адаптації забираються всі «великовагові» елементи – фото, flash об’єкти, непотрібна графіка, поліпшується зовнішній вигляд сторінок при їх перегляді з великого екрану. Швидкість завантаження
  2. Зручний для читання вміст сторінок. Якщо цього немає користувач закриє сторінку, але якщо йому добре видно літери, йому не потрібно виконувати ніяких додаткових маніпуляцій з екраном або сайтом, щоб побачити необхідну інформацію. Коректна адаптація під мобільні девайси дозволить зробити сторінку максимально дружній і приємний до перегляду і читання. Зручний перегляд
  3. Зручні кнопки і меню. Чим зручніше в експлуатації сторінка, тим вище конверсія. Домогтися зручності використання легко – необхідно усунути «незручності» використання самого девайса. А саме – виклик маленьких об’єктів «великими» пальцями. Відвідувачу повинно бути легко: вибирати поле меню, клацати по посиланню, активувати необхідний елемент управління сторінкою. Активні елементи
  4. Максимальна функціональність. Мобільна версія повинна бути такою ж функціональною і зрозумілою, як «повноцінний» сайт. Професійна адаптація шаблону під мобільні пристрої надасть відвідувачеві можливість без труднощів зробити замовлення, зробити покупку, зв’язатися з представником, підписатися на розсилку і так далі. Адаптація шаблону
  5. Комфортне і дружнє usability ресурсу. Простота і ясність web-сторінки при необхідності виконати певну дію – як відмінне освітлення магазинної вітрини. Прийшовши на сторінку, користувач не повинен відчувати незручності: замислюватися над тим, як йому щось побачити, відкрити, замовити. Адаптація створить візуально видиму в цілому сторінку з вертикальною прокруткою, зрозумілим навігаційним набором, рядком пошуку і так далі.

При розробці мобільної версії необхідно також враховувати масу нюансів, які на перший погляд не очевидні і менш актуальні для десктопних сайтів (наприклад, геопозиціонування, дрібні деталі інтерфейсу, типи даних в полях форм та інше). Знання цих нюансів є результатом великого досвіду роботи в подібних проектах і виникає в результаті тісної співпраці фахівців з просування і веб-девелоперів. Звернення до професійної команди в даній сфері гарантує клієнту оптимальне рішення з точки зору витрат, максимально пристосоване до наявних вихідних даних та кінцевої мети розробки ресурсу.

Напишіть нам
Отримайте комерційну пропозицію та дізнайтесь точки росту Вашого бізнусу уже сьогодні
Заповніть поля нижче, і наш менеджер зв'яжеться з вами. Ми розробимо Пропозицію протягом дня!