Ви – власник Інтернет-магазину, який розроблений на CMS OpenCart, а для обліку товарних запасів використовуєте програму “1С: Підприємство” версій 8.х? Ви втомилися постійно вносити замовлення з Інтернет-магазину в ручному режимі, а плутанина в роботі менеджерів вже досягла точки кипіння?
Досить страждати і мучитися виправляючи помилки, обумовлені «людським фактором». Пора ці помилки попередити в самому корені їх зародження – замовте настройку обміну даними між Інтернет-магазином на OpenCart і 1C: Підприємство (Управління торгівлею та ін. Версії), щоб обмін і синхронізація даних відбувалися автоматично!
Ми пропонуємо послугу в двох варіантах, в залежності від того, наскільки складно або навпаки просто Вам необхідно налаштовувати синхронізацію Інтернет-магазину на OpenCart і 1С.
Вартість настройки інтеграції, обміну (exchange) і синхронізації роботи Інтернет-магазину з програмою 1С: Підприємство, управління торгівлею “під ключ” залежить від того варіанту настройки, який Вам підійде (спрощена або розширений).
1-й варіант.
Спрощена настройка обміну Інтернет-магазину на OpenCart з 1С
Цей варіант підійде Вам, якщо:+
- На сайті відсутні опції і з 1С не завантажуються характеристики на сайт
- Категорії на сайті відповідають структурі в 1С чи ні необхідності оновлювати категорії на сайті
- Немає необхідності змінювати статус товару в залежності від кількості.
- Немає необхідності оновлювати фільтр в залежності від атрибутів
- Не використовується багатомовність
- На сайті у всіх товарів є унікальні атрибути, які відповідають атрибутам в 1С або на сайті немає товарів
- У сайту немає проблем з обмеженням часу max_execution_time і більше 256 мб пам’яті
- На сайті менше 10 тис. товарів
Є постійний доступ до ПК або доступ за запитом до нього через тімвівер, для настройки
- Немає проблеми у 1С з https підключенням шляхом прописування настройок в .htaccess для виключення файлу обміну з https. (Якщо немає обмежень хостера, в іншому випадку дана проблема оплачується окремо)
- Файли повинні відповідати стандартному обміну з 1С (НЕ бітрікс) і протоколу CommerceML2
- Ця послуга надається після заповнення брифу (щоб отримати бриф, залиште замовлення на сайті і вкажіть e-mail і номер телефону).
Вартість послуги: 520 грн
2-й варіант.
Повна настройка обміну Інтернет-магазину на OpenCart з 1С
Цей варіант підійде Вам, якщо у Вас багато опцій товарів, знижок і складів і т.д. Також, якщо у Вас є особливі побажання до налаштувань і проведення синхронізації.
При замовленні розширеної настройки обміну з 1С оцінка за часом буде дана після заповнення брифу і узгодження завдання з фахівцями.
В середньому за нашим досвідом така послуга займає 25 годин роботи програміста.
Якщо ж у вас є необхідність проведення індивідуальних робіт, наприклад, потрібно передати додаткові дані, або ж, якщо є товари, які використовують комбінації опцій, наприклад, колір + розмір, в такому випадку, напишіть на info@starmedia.by, де ми з вами все попередньо обговоримо.
Терміни виконання настройки синхронізації даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С: Підприємство – від 14-ми робочих днів. Але якщо виникають питання з боку 1С, то треба бути готовими, що завдання можемо затягнутися на місяць і більше.
Перед початком процедури налаштування обміну і синхронізації даних Інтернет-магазину з програмою обліку товарів 1С: Підприємство необхідно заповнити спеціальний бриф. Запитайте бриф і починаємо працювати.