Синхронізація сайту з 1С

Обмін і синхронізація даних між інтернет-магазином на OpenCart і програмою 1С: Підприємство

Ви – власник Інтернет-магазину, який розроблений на CMS OpenCart, а для обліку товарних запасів використовуєте програму “1С: Підприємство” версій 8.х? Ви втомилися постійно вносити замовлення з Інтернет-магазину в ручному режимі, а плутанина в роботі менеджерів вже досягла точки кипіння? Досить страждати і мучитися виправляючи помилки, обумовлені «людським фактором». Пора ці помилки попередити в самому корені їх зародження – замовте настройку обміну даними між Інтернет-магазином на OpenCart і 1C: Підприємство (Управління торгівлею та ін. Версії), щоб обмін і синхронізація даних відбувалися автоматично! Ми пропонуємо послугу в двох варіантах, в залежності від того, наскільки складно або навпаки просто Вам необхідно налаштовувати синхронізацію Інтернет-магазину на OpenCart і 1С. Вартість настройки інтеграції, обміну (exchange) і синхронізації роботи Інтернет-магазину з програмою 1С: Підприємство, управління торгівлею “під ключ” залежить від того варіанту настройки, який Вам підійде (спрощена або розширений).
1-й варіант. Спрощена настройка обміну Інтернет-магазину на OpenCart з 1С
Цей варіант підійде Вам, якщо:+
  • На сайті відсутні опції і з 1С не завантажуються характеристики на сайт
  • Категорії на сайті відповідають структурі в 1С чи ні необхідності оновлювати категорії на сайті
  • Немає необхідності змінювати статус товару в залежності від кількості.
  • Немає необхідності оновлювати фільтр в залежності від атрибутів
  • Не використовується багатомовність
  • На сайті у всіх товарів є унікальні атрибути, які відповідають атрибутам в 1С або на сайті немає товарів
  • У сайту немає проблем з обмеженням часу max_execution_time і більше 256 мб пам’яті
  • На сайті менше 10 тис. товарів
  • Є постійний доступ до ПК або доступ за запитом до нього через тімвівер, для настройки
  • Немає проблеми у 1С з https підключенням шляхом прописування настройок в .htaccess для виключення файлу обміну з https. (Якщо немає обмежень хостера, в іншому випадку дана проблема оплачується окремо)
  • Файли повинні відповідати стандартному обміну з 1С (НЕ бітрікс) і протоколу CommerceML2
  • Ця послуга надається після заповнення брифу (щоб отримати бриф, залиште замовлення на сайті і вкажіть e-mail і номер телефону).
Вартість послуги: 520 грн

2-й варіант. Повна настройка обміну Інтернет-магазину на OpenCart з 1С
Цей варіант підійде Вам, якщо у Вас багато опцій товарів, знижок і складів і т.д. Також, якщо у Вас є особливі побажання до налаштувань і проведення синхронізації.
При замовленні розширеної настройки обміну з 1С оцінка за часом буде дана після заповнення брифу і узгодження завдання з фахівцями. В середньому за нашим досвідом така послуга займає 25 годин роботи програміста. Якщо ж у вас є необхідність проведення індивідуальних робіт, наприклад, потрібно передати додаткові дані, або ж, якщо є товари, які використовують комбінації опцій, наприклад, колір + розмір, в такому випадку, напишіть на info@starmedia.by, де ми з вами все попередньо обговоримо. Терміни виконання настройки синхронізації даних Інтернет-магазину на OpenCart з 1С: Підприємство – від 14-ми робочих днів. Але якщо виникають питання з боку 1С, то треба бути готовими, що завдання можемо затягнутися на місяць і більше. Перед початком процедури налаштування обміну і синхронізації даних Інтернет-магазину з програмою обліку товарів 1С: Підприємство необхідно заповнити спеціальний бриф. Запитайте бриф і починаємо працювати.
Faq
Відповіді на популярні запитання

Модуль підтримує вивантаження товарів і категорій з сайту. Протокол CommerceML не підтримує завантаження даних по товарах з сайту в 1С: Підприємство з коробки. Якщо у Вас виникла задача щодо заповнення бази 1С з сайту, і ви є програмістом 1С або хоча б в змозі найняти програміста 1С, то така можливість є. В іншому випадку ми можемо допомогти Вам перенести товари в 1С. Для оцінки – уточніть версію 1С: Підприємство і надішліть скрін про програму на support@webway.studio

Варіантів декілька: 1. Виправляти вручну всю номенклатуру. 2. Використовувати артикули в опціях. Ставиться спеціальний модуль, який додає до опцій поле артикулу і потім усі товари треба заводити в магазині вручну, тобто вручну вказується і товар, і опції до нього, і артикул в опції. Це казковий Мененг, але майже єдиний вихід для тих хто хоче на стороні 1С: Підприємство зберігати кожну опцію окремою позицією. В цьому випадку Вам також потрібно ручна робота, але на стороні магазину.

1С – це зовнішній сервіс, на який ми з модуля ніяк не можемо впливати. При синхронізації із зовнішнім сервісом в процесі виконання завдання можуть виникати заздалегідь невраховані моменти. Якщо в процесі обміну з’являються помилки з боку 1С, виправити їх може тільки програміст 1С. Саме залучення ще однієї людини до процесу і уповільнює виконання. Завдання буде виконано швидше, якщо фахівець 1С у Вас штатний, може виконати завдання швидко і бути на зв’язку в потрібний час. Але це ідеальний випадок. Найчастіше програміст 1С сторонній, і тут починається – то він забув, то захворів, то зайнятий іншим завданням. Ось і виходить, що необхідно чекати поки він виконає свою частину роботи. Після, ми приступаємо до тестування, натрапляємо ще на одну проблему з боку 1С і знову чекаємо результату від фахівця 1С. І так по колу …

Напишіть нам
Отримайте комерційну пропозицію та дізнайтесь точки росту Вашого бізнусу уже сьогодні
Заповніть поля нижче, і наш менеджер зв'яжеться з вами. Ми розробимо Пропозицію протягом дня!