SEO просування сайтів в Google

Просування сайтів - комплекс робіт, направлений на збільшення відвідуваності сайту через пошукову видачу Google по цільовим запитам.

Отримати консультацію
Налаштуємо ваш бізнес на результат
SEO
Що ми пропонуєм

Ми надаємо послуги просування сайтів в за доступними цінами. Багаторічна практика дозволяє нам пропонувати найбільш ефективні шляхи залучення цільового трафіку. В нашому арсеналі присутні маркетингові рішення які користуються великим попитом.

Основний план просування – за ключовими словами і по їхніх місцях у пошуковій видачі. Ключових слів може бути від одного-двох до декількох тисяч. Більш точна цифра визначається тематикою, поставленими завданнями і бюджетом на інтернет маркетинг. Цей підхід є найбільш ефективним і в більшості випадків дає відмінні результати.

01.
У нашому арсеналі тільки білі методи, дозволені Google і Яндекс
З нами ви точно не потрапите під санкції і фільтри пошуковиків.
02.
Використовуємо власні напрацювання
Постійно вивчаємо і аналізуємо переваги пошукових машин. Ці знання дозволяють нам швидко досягати результатів.
Задачі
Які задачі вирішує SEO просування сайту
Finder free icon
Підвищення впізнаваності бренду
Finder free icon
комплексна розкрутка нового проекту
Finder free icon
залучення нових потенційних клієнтів або збільшення вже існуючого потоку користувачів
Finder free icon
значне зростання продажів і збільшення конверсії вашого бізнесу.
Вартість просування сайту
Ми склали 4 оптимальних тарифи на послуги SEO-просування Для ефективної роботи можна змінювати набір послуг індивідуально під кожен проект.
  • Старт
    Plan А
    Просування молодого сайту
    Вік сайту безпосередньо впливає на його позиції в пошуковій видачі. Молодому сайту (від 1 до 8 місяців) дуже складно зайняти місця на першій сторінці видачі по профільних запитах. Особливо це стосується конкурентних ніш. У пакет закладені стандартні послуги, що надаються в рамках SEO-просування сайту.
    від 500 $
    Термін від 8 місяців
  • Економ
    Plan B
    Конкурентність ніші: Низька
    1. Виправлення критичних помилок на сайті 2. Просування низькочастотних запитів 3. Робота з 5-ма сторінками в місяць 4. Написання SEO текстів 5. Розміщення посилань на трастових майданчиках Для кого: тільки для невеликих сайтів візиток.
    від 600 $
    Термін від 3 місяців
    Замовити
  • Малий бізнес
    Plan C
    Конкурентність ніші: Помірна
    У пакет закладені стандартні послуги, що надаються в рамках SEO-просування. В результаті виконаних робіт ви отримаєте збільшення цільового органічного трафіку з пошукових систем по обраних групах запитів. Для кого: корпоративні сайти, сайти послуг, різні інтернет-магазини, товарні каталоги.
    від 800 $
    Термін від 4 місяців
  • Бізнес
    Plan D
    Конкурентність ніші: Висока
    Ексклюзивна робота над вашим проектом. Ми не обмежуємо себе ніякими рамками. Для отримання індивідуальної пропозиції залиште заявку, ми проведемо безкоштовний аудит сайту і визначимо перелік робіт, які необхідні саме вам. Для кого: підходить для будь-якого ресурсу, метою якого бути максимально ефективним інструментом продажів.
    від 1000 $
    Термін від 4 місяців

Технічні доопрацювання по сайту в вартість просування не входять і оплачуються окремо.

Від чого залежить ціна на seo
Основні фактори, які впливають на кінцеву вартість робіт
1
Конкуренція в тематиці

Саме від кількості конкурентів у вашій галузі залежить яку стратегію розкрутки вибере SEO-спеціаліст і які бюджети для роботи з сайтом є оптимальними. При аналізі ТОП-10 Яндекс і Google важливо звертати увагу не тільки на прямих суперників (сайти конкретних компаній), але і агрегатори, каталоги, інформаційні сайти.

2
Регіональність

Яка безпосередньо пов’язана з кількість конкурентів в пошуковій видачі. Для розкрутки інтернет-проекту у Львові будуть потрібні в 2-3 рази більші бюджети, ніж для маленьких міст України.

3
Технічна оптимізація і CMS

Якщо ваш сайт розроблений на одній з популярних CMS систем типу WordPress, 1C-Бітрікс, Opencart, MODx, Drupal, Magento, PrestaShop, Joomla, то SEO-фахівці нашої компанії впораються з технічної оптимізацією без додаткової допомоги програмістів. В іншому випадку, будуть потрібні доопрацювання модулів, плагінів, шаблонів сайту, що веде до збільшення вартості SEO.

4
Кількість посилань і вік

Якщо на сайт який просувається посилається достатня кількість інших сайтів (з новинних порталів, з прес-релізів, рейтингів, регіональних довідників та ін), то бюджети будуть мінімальні. Для молодих проектів буде потрібно розробка додаткової стратегії для розкрутки в ТОП-10 Google, який особливо чутливий до зовнішніх посилань.

5
Кількість запитів на просуванні

Кожні 5-10 пошукових запитів формують нову посадкову сторінку, на кожну з яких необхідно розмістити контент, отримати посилання, провести оптимізацію мета-тегів Title і Description (мінімальний фронт робіт).

 
 
Які роботи проводяться над сайтом
комплекс
В комплекс робіт входить
Всі ці складові, скріплені досвідом і професіоналізмом, дозволяють гарантувати надійний і стабільний результат.
01. Пошуковий аудит сайту
Це повний аналіз веб-ресурсу на його відповідність вимогам пошукових систем для реалізації пошукового просування і оцінки його привабливості для користувачів. Головний результат пошукового аудиту сайту: формування стратегії просування веб-ресурсу.

02. Підбір семантичного ядра
Це формування спеціально підібраних груп пошукових слів, синонімів, словосполучень і морфологічних форм, які найбільш точно характеризують вид діяльності, товари і послуги, які пропонує сайт. Ключові слова, що формуються в семантичне ядро, повинні максимально відповідати запитам користувачів.

03. Внутрішня оптимізація сайту
Це оптимізація сайту всередині, згідно з вимогами пошукових систем для максимальної релевантності запитів які просуваються. Внутрішня оптимізація включає в себе усунення технічних помилок і поліпшення веб-ресурсу.

04. Зовнішня оптимізація сайту
Це оптимізація зовнішніх чинників ранжування, що включає в себе роботу з тематичними каталогами, біржами посилань для отримання лінків на свій сайт з інших веб-ресурсів і як наслідок нарощування посилальної маси.

05. Складання звітів
За результатами просування сайту клієнту надається звіт про виконані роботи по SEO просуванню сайту. Як правило, він формується раз на місяць. Надання детальної звітності – один з обов’язкових пунктів нашої співпраці з клієнтами.
Терміни SEO просування
Терміни
Скільки потрібно часу
Термін виведення в ТОП залежить в першу чергу від самого сайту, конкурентності тематики і регіону просування. В цілому для виведення 10-40% запитів в ТОП-10 Google і «Яндекса» необхідно приблизно від 4-х до 6-ти місяців. Щоб вивести до 80% ключових слів в ТОП-10 буде потрібно 6-9 місяців. Основні завдання по внутрішній оптимізації ресурсу ми проводимо в перші місяці роботи. Далі бюджет на розкрутку перерозподіляємо з упором на зовнішню оптимізацію.

1-й місяць

Досліджується ніша, аналізуються конкуренти і видача по основним запитам. виявляються і виправляються технічні помилки та інші чинники, що мають негативний вплив на ранжування.

2-й місяць

Налаштовуються системи веб-аналітики Яндекс і Google, публікується перший текстовий контент. Низькочастотні запити починають виходити в ТОП.

3-4 місяць

З’являються видимі результати по відвідуваності сайту. У ТОПі з’являються багато з низькочастотних запитів.

5-й місяць

У ТОП виходять багато з середньо частотних запитів. Збільшується кількість дзвінків і заявок.

Просування сайту в пошукових системах у Львові

Це набагато більше, ніж “виведення сайту в топ” і покупка посилань. Головне в SEO оптимізації – максимальне представлення всіх ваших товарів і послуг на перших позиціях по запитах потенційних покупців.

Ефективна стратегія SEO необхідна кожному, чий бізнес присутній в інтернеті. Якщо хоча б один ваш конкурент успішно займається розкруткою сайту, ви ризикуєте віддати йому своїх клієнтів і в офлайн.

Дайте вашому сайту конкурентну перевагу за допомогою SEO-технологій, які збільшать видимість вашого ресурсу і, відповідно, ваш дохід.

SEO-просування сайтів – точка вашого зростання

Ми пропонуємо просування з досконалою стратегією і гарантією повернення всіх грошей у разі недосягнення KPI за договором. За минулий рік у нас не було жодного незадоволеного клієнта, тому ми єдине агентство, яке пропонує 100% манібек на SEO.

Перед початком робіт по просуванню занурюємося в бізнес, відштовхуємося від завдань, які ставить Клієнт. Вивчаємо конкурентів і після аналізу знаходимо точки зростання, розставляємо пріоритети і складаємо детальний план. Регулярно аналізуємо результати, пояснюємо і навчаємо клієнта.

Просуваючи сайт, ми масштабуємо бізнес: від перших позицій і цільових відвідувачів до продажів і зростання прибутку. За кожним кроком стоїть мета виходу в ТОП. Давайте станемо партнерами і пройдемо цей шлях разом.

Пошукове просування сайтів пов’язане з поступовим зростанням клієнтської бази. Ви зосередитеся на управлінні і побудові бізнес-процесів в той час, як ми будемо працювати за узгодженими KPI.

Розкрутка сайту – робота з клієнтом і його ресурсами для розвитку та побудови наскрізної аналітики. Ми хочемо, щоб клієнти знали, як порахувати результат вкладень в різні рекламні канали.

Клієнтам ми завжди пропонуємо нові «фішки» щодо поліпшення конверсії і допомагаємо з налаштуванням аналітики. Розуміємо, що послуга з просування сайтів повинна бути прозорою для клієнта і тому даємо доступ до CRM для розуміння внутрішньої «кухні».

Комунікації з Клієнтом ведуть безпосередні виконавці, що полегшує узгодження і впровадження змін. Реалізуючи проект, використовуємо проектні групи: SEO-фахівець, редактор, копірайтер, програміст. Такий підхід дозволяє максимально глибоко занурюватися в бізнес і швидко реагувати на дії конкурентів.

Гроші, які приносять клієнту наші послуги, важливі, але ми не забуваємо про засоби досягнення мети. Допоможемо повернути ресурсу репутацію пошукових систем, якщо колишній підрядник використав «сірі» або «чорні» методи SEO і загнав ваш сайт під фільтри.

Замовляючи SEO-просування сайту, ви стаєте нашим партнером. Ніяких складних звітів – тільки реальні цифри, які мають значення для бізнесу.

Faq
Відповіді на популярні запитання

На початку співпраці по кожному проекту складається стратегія з регламентом робіт, термінами і KPI для виконавців. Наш Клієнт завжди знає, що робить SEO-спеціаліст з його сайтом щодня. І абсолютно всі завдання зафіксовані в Planfix. Багато що залежить від цілей Клієнта. Всі наші роботи по SEO діляться на два типи: разові і регулярні. Чек-лист з їх переліком та пріоритезацією детально узгоджується.

Для просування ми вибираємо всі запити, які приведуть на ваш сайт цільовий трафік. Це завжди не тільки високочастотні ключі, але також середньо- і низькочастотні – такі переходи є найбільш конверсійними, ніж за загальними запитам. Семантичне ядро потрібно постійно розширювати, щоб уникнути випадання основних запитів, враховувати інтереси можливої ЦА, сезонність, а також відкладений попит на ваш продукт. Особливо це стосується преміальних товарів або послуг: сайт повинен відповідати на всі питання і заперечення ваших потенційних Клієнтів.

Наявність сайту в топ по запитам не є важливим KPI. Просування по запитам більше актуально для вузьких тематик типу медичних пробірок. Пошукових запитів мінімум, і позиції в топ принесуть потрібний цільовий трафік. У більшості ж тематик потрібно працювати на етапі формування попиту, просувати сайт по CJM, орієнтуватися не на позиції, а на якість трафіку і конверсії в дзвінки / заявки/покупки. Сайт може бути в топ, але через незручний кошик користувач не зробить на ньому конверсійну дію.

Не можна розраховувати на зростання позицій, трафіку або заявок без розвитку сайту. З нашого досвіду, найчастіше Клієнту на старті потрібні аудит юзабіліті сайту, поліпшення швидкості завантаження, мобільна версія і інші роботи. До і після будь-яких змін на сайті клієнта ми фіксуємо показники. SEO буде працювати, якщо не просто йти за списком робіт по просуванню, а регулярно тестувати нові гіпотези і вимірювати результат.

За допомогою спеціально створених для цього сервісів Google і Яндекс – планувальників ключових слів Google Adwords і Яндекс Вордстат

За комерційними і конкурентними запитами це дуже важко, але якщо довго і системно працювати над сайтом і його просуванням, то це реально. Менш конкурентним тематикам і запитам це цілком реально.

У просуванні ми робимо акцент на вічні посилання, але використовуємо також орендні. Пропорція залежить від конкурентності тематики, бюджету, кількості ключових слів.

Залежить від макета. Елементи flash, великі і важкі ілюстрації, наприклад, можуть негативно вплинути на пошукові позиції. Якщо ж макет намальований з урахуванням вимог SEO, то це навіть здатне поліпшити показники по пошуковим позиціям.

Якісна маса посилань допомагає сайту досягти високих результатів в пошуковій видачі.

Вартість залежить від тематики, кількості ключових слів, самого сайту, який просувається. Терміни просування – 5-7 місяців в середньому. Якщо сайт новий (менше року), то 6-9 місяців. Перші результати щодо поліпшення позицій – це 2-3-й місяць роботи з сайтом.

Немає прямої залежності. У пошуковій видачі поруч знаходяться сайти з різною масою посилань – у одного може бути 1,5 мільйона посилань, в іншого – 120.

Дублі сторінок – це копії існуючих сторінок на сайті, але з іншими адресами (url). З точки зору пошукових систем це є дублем контенту і негативно впливає на результати в пошуку. Так, ми це виправляємо.

На великих і регулярно оновлюваних сайтах основні сторінки індексуються кожен день. На інших ресурсах бот Google буває в середньому раз в тиждень. Сайти, на яких не виконані базові дії по SEO, можуть взагалі бути не проіндексовані.

Внутрішня і зовнішня оптимізація. Внутрішня – це оптимізація самого сайту, в першу чергу – сторінок входження, під вимоги пошукових систем (робота з кодом, прописання метаописів для сторінок, оптимізація текстів, картинок), а також установка метрик. Зовнішня – це нарощування маси посилань на сайт і інші методи підвищення видимості сайту для пошукових систем (реєстрація на картах, підтвердження фізичної адреси і т.д.).

Етап 1 – внутрішня оптимізація сайту Замовника. Термін надання послуги становить місяць з дати отримання передоплати. Етап 2 – надання допомоги по досягненню потрібних позицій сайтом Замовника. Термін надання послуги становить 3-6 місяців, з дати закінчення терміну надання послуги допомоги по оптимізації. Етап 3 – надання допомоги з підтримки позицій сайту Замовника. Термін надання послуги починається відразу після завершення допомоги по досягненню позицій і триває до кінця календарного року. Протягом цих етапів будуть виконуватися такі роботи: Глибокий технічний аудит сайту – ваш сайт повинен відповідати всім вимогам пошукових систем. Комплексний підбір ключових слів – визначення вашої цільової аудиторії в пошукових системах. Якісний контент – взаємодія з вашими відвідувачами і пошуковими системами одночасно. Внутрішня оптимізація – застосування всіх технік внутрішньої оптимізації на вашому сайті. Зовнішні фактори – збільшення репутації вашого сайту за допомогою залучення посилань на ваш сайт. Аналітика – розуміння ваших відвідувачів. Довгострокове просування – отримання більшого результату від просування шляхом коригувань і поліпшень ..

Так цілком вірно! Оскільки при розробці сайту ми проводимо «базову оптимізацію», тобто без прив’язки до конкретної стратегії просування і ядра (переліку ключових слів). Тому, коли стратегія і ядро будуть узгоджені з Вами, наші фахівці зроблять SEO-оптимізацію сайту Вашої компанії відповідно до цих даних.

Напишіть нам
Отримайте комерційну пропозицію та дізнайтесь точки росту Вашого бізнусу уже сьогодні
Заповніть поля нижче, і наш менеджер зв'яжеться з вами. Ми розробимо Пропозицію протягом дня!