Контекстна реклама в Google

Приріст клієнтів уже в перший день запуску рекламної кампанії

Отримати консультацію
Налаштуємо Ваш бізнес на результат
PPC
Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама – це найбільш оперативний і ефективний спосіб залучення цільової аудиторії на сайт.

Працює така реклама, за принципом аукціону, де відбувається суперництво за показ рекламних оголошень в пошуковій системі Google, вгорі пошуку. Ви платите тільки за фактичні переходи на сайт за тими ключовими словами, які були додані в рекламну кампанію Вашого сайту. Якщо налаштування контекстної реклами було зроблено вірно, то перший клієнт з Google Adwords може «прийти» в першу годину показу реклами.
Переваги
Переваги контекстної реклами
Finder free icon
Тільки цільова аудиторія
Показ оголошення людям, які вже шукають ваш товар.
Finder free icon
Великий обхват
Практично все населення України і країн СНД користується інтернетом.
Finder free icon
Точний таргетинг
Показ оголошень по заданій географії та інтересам.
Finder free icon
Швидка віддача
Дія контекстної реклами починається відразу після її запуску.
Вартість
Інструменти
Види та інструменти контекстної реклами
  • Реклама в Google Adwords
    Ваша реклама з’являється на першій сторінці в пошуковій системі Google при введенні користувачем тематичного запиту. Cтарт за 3-5 робочих днів.
    від 70 $
    У вартість включено 1 місяць ведення для оптимізації реклами.
  • Медійна реклама
    Ваша реклама буде на найпопулярніших сайтах в Україні. Медійна реклама збільшує впізнанність бренду, дозволяє показати товар лицем. Низька ціна за клік ($ 0,01-0,2), оплата тільки за переходи на сайт, широке охоплення аудиторії.
    від 35$
  • Ретаргетінг / ремаркетинг
    Дозволяє повертати потенційних покупців на сайт (від 5-25% користувачів), «наздоганяючи» їх вашою рекламою на інших сайтах. Можливий ремаркетинг у всіх соціальних мережах + YouTube.
    від 20 $
  • Ведення контекстної реклами
    Щоб контекстна реклама відпрацьовувала на 100%, ми збираємо статистику, пробуємо нові види реклами і проводимо A / Б-тестування. Порівнюємо рекламні кампанії, міняємо настройки і відстежуємо результат, щоб зрозуміти, які зміни впливають на ефективність кампаній і ключові показники для бізнесу.
    від 100 $/місяць
Налаштування
Що входить в налаштування реклами?
Налаштування контекстної реклами займає 3-5 робочих днів. Швидкість запуску рекламної компанії залежить від кількості оголошень і термінів їх модерації.
1
Заголовки і текст
Написання заголовків і текстів оголошень за затвердженими пошуковим запитам
2
Підбір мінус-слів
Аналіз і виключення нерелевантних запитів
3
Розширення оголошень
Підготовка розширень оголошень (швидкі посилання, уточнення, структуровані описи та ін.)
4
Налаштування параметрів
Налаштування параметрів рекламних кампаній (час показу, регіон, коригування ставок, таргетинг, стратегія показу і ін.)
5
Пошук зображень
Пошук зображень для банерної реклами (при відсутності банерів, намальовані дизайнером)
6
Рекламні оголошення
Завантаження запитів, текстів оголошень, розширень і ін. Текстового і графічного матеріалу
7
Аналітика
Налаштування зв’язку між рекламними акаунтами і системами аналітики. Налаштування цілей для відстеження конверсій
1 / 7
Як ми будуємо робочий процес
Робота по налаштуванню і веденню контекстної реклами складається з послідовного ланцюжка кроків
1
1-7 день
Технічна і документальна підготовка до роботи
  • розробка індивідуальної стратегії онлайн-просування бізнесу;
  • проведення технічного аналізу сайту;
  • настройка веб-аналітики;
  • технічна підготовка рекламного аккаунта і складання технічних завдань;
  • розробка структури рекламного аккаунта.
2
4-15 день
Налаштування рекламних кампаній
  • налаштування пошукових кампаній;
  • налаштування медійних (банерних) кампаній;
  • налаштування відеокампаній в YouTube (Video);
  • налаштування кампаній в Gmail (GSP);
  • налаштування рекламних кампаній в Facebook / Instagram;
  • налаштування торговий кампаній (Google Shopping);
  • налаштування ремаркетінгових кампаній.
5
1-7 день нового місяця
Оптимізація і масштабування
  • оптимізація рекламних кампаній;
  • тестування нових гіпотез;
  • масштабування рекламного аккаунта.
Схема роботи PPC
3
5-30 день
Щоденний моніторинг і контроль
  • моніторинг рекламних кампаній;
  • контроль використання денного РК;
  • регулювання методу показу оголошень (стандартний / прискорений);
  • виняток нерелевантних запитів;
  • виключення неефективних майданчиків і YouTube-каналів;
  • моніторинг показників ефективності;
  • моніторинг поведінки користувачів на сайті.
4
30 день
Підведення підсумків місяця
  • формування звіту про виконану роботу (ретроспектива за завданнями, аналіз результатів, звіт за основними показниками в Google Data Studio);
  • формування плану робіт на наступний спринт (брейн-шторм команди проекту, складання нового списку завдань, складання скоригованого медіа-плану).
Приклад статитстики
По контекстній рекламі за місяць
статистика

CTR відсоток кліків від всіх показів. Конверсіяцільова дія відвідувача – клік по номеру телефону, або заповнення форми замовлення.

Тематика
Доставка піску, гравію, щебеню – Львів і Львівський район, реклама в пошуку Google:

5235
Покази
1370
Кліки
164
Конверсія

CTR 26,17 Середня позиція 1,5
Середня ціна за клік 0,2$ Вартість 274$
Кількість замовлень залежить не тільки від якісно налаштованої реклами, але і від якості, зручності сайту, а також від привабливості цін.
  • vezupesok.by

1 4 7 11 14 18 21 25 28 30 0 12.5 25 37.5 50 62.5 75 87.5 100 112.5 125 137.5 150 162.5 175 187.5
  • Динаміка росту відвідувачів
    з 1 по 30 червня 2019 р.
З ким ми працюємо?
Ми будемо особливо раді бачити Вас, якщо Ви:
01
Готові інвестувати в свою справу
Готовність вкладати в оптимізацію як сайту, так і бізнесу в цілому, відіграє таку ж важливу роль, як і усвідомлення, що неможливо побудувати імперію, витративши 20 баксів і пару годин часу.
02
Йдете в ногу з часом
Багато сайтів, як і будь-яке обладнання, потребують модернізації. Якщо Ви це розумієте, ставите бажання рости і розвиватися вище звичок і засад – ми з Вами на одній хвилі.
03
Налаштовані на довгострокове співробітництво
Інтернет-маркетинг – це область, в якій немає межі досконалості. Ми прагнемо до нових висот в роботі над кожним проектом, тому намагаємося вибудовувати міцні взаємовигідні відносини з клієнтами.

Контекстна реклама від WebWey studio

Контекстна реклама – ефективний інструмент для збільшення кількості замовлень та звернень з сайту. Ми точно налаштуємо рекламну кампанію, покажемо оголошення вашої цільової аудиторії, будемо постійно оптимізувати кампанію і покращувати показники ефективності. Повернемо користувачів на сайт і простимулюємо повторні покупки за допомогою ретаргетингу. В результаті ви отримаєте цільовий трафік на сайт і зростання кількості замовлень.

Сервіс контекстної реклами

Ми професійно налаштовуємо контекстну рекламу в сервісаі Google Adwords. Обидва сервіси мають велику популярність у користувачів, і кожен має свої переваги. Ви можете вибрати якийсь із них, або замовити налаштування контекстної реклами на двох платформах, щоб залучити користувачів двох сервісів.

Google adwords

Контекстна реклама в Google нітрохи не поступається Яндексу. Ми проводимо ретельну підготовку перед налаштуванням контекстної реклами, переглядаємо оголошення конкурентів, шукаємо найкращі способи залучення уваги клієнта. Ми знаємо, як виділити оголошення серед конкурентів і використовуємо всі можливості рекламного майданчика. У підсумку ви отримуєте відразу 4 види рекламних компаній.

Що ви отримаєте, замовивши у нас контекстну рекламу Google Adwords у Львові?

просування по ключових запитах в популярному пошуковому сервісі Google;

  • залучення тільки цільової аудиторії;
  • потік нових клієнтів, вже готових придбати у вас товар або послугу;
  • доопрацювання рекламних кампаній відповідно до даних, які отримуються з аналітики;
  • 4 види рекламних кампанії: в пошуковій видачі, з перевагою показу на мобільних пристроях, в соціальних мережах і банерна;
  • щомісячний звіт по рекламним кампаніям;
  • гарний настрій від роботи з нами.

Етапи налаштування контекстної реклами

  1. Аналізуємо ваш бізнес і вибираємо кращу стратегію

    Визначаємо цілі і погоджуємо KPI.

  2. Вибираємо інструменти контекстної реклами і налаштовуємо глибоку аналітику

    Перевіряємо або налаштовуємо лічильники Google Analytics, встановлюємо системи колтрекінгу і систему оптимізації (К50, «Орігамі», Alytics). Інтегруємо дані в «єдине вікно».

  3. Створюємо оголошення

    Збираємо максимальний пул ключових слів, проводимо детальне мінусування нецільових запитів. Узгоджуємо список з вами. Під кожне ключове слово складаємо окреме оголошення і окремо погоджуємо.

  4. Розробляємо структуру рекламних кампаній

    Готуємо кампанії і завантажуємо в особистий кабінет./p>

  5. Запускаємо рекламну кампанію

    Після налаштування параметрів кампаній, створення віртуальних візиток, додаткових посилань, уточнень і коригування ставок, відправляємо кампанію на модерацію.

  6. Аналізуємо і коригуємо

    У перші місяць проводимо щотижневий аналіз пошукових запитів, виявляємо нові мінус-слова. Надалі проробляємо цю роботу один-два рази на місяць. Проводимо роботу над підвищенням CTR.

  7. Постійно покращуємо рекламну кампанію

    Щотижня аналітична група проводить детальний пост-клік аналіз кампаній, переглядає і коригує стратегії оптимізатора, і на основі даних колтрекінгу вносить зміни в рекламну кампанію.

  8. Надаємо звіти

    В кінці місяця готуємо звіт про розподіл бюджету та досягнутих показниках, а також даємо рекомендації і погоджуємо план на наступний місяць. Надаємо доступи до всіх рекламні кабінети, щоб ви могли бачити кампанії в реальному часі.

Гарантії результативності контекстної реклами

Надаємо доступи в особистий кабінет Google.Adwords, щоб ви могли стежити за проведеними роботами і витратою рекламного бюджету. Для відстеження всієї воронки продажів від кліка до замовлення і розрахунку ROI перед запуском ми налаштовуємо системи-веб-аналітики. Щомісяця ви будете отримувати докладні аналітичні звіти за результатами проведеної кампанії та рекомендації на наступний місяць.

Faq
Відповіді на популярні запитання

Ні! В Google заборонена реклама наступних товарів: – сигарети, тютюнові вироби, електронні сигарети, запальнички; – медичні препарати, стероїди, БАДи; – будь-яка зброя.

Ми всім клієнтам надаємо доступ до рекламної кампанії і зовнішньої статистики, так що з цим проблем не буде. Звичайно, щось може бути не зрозуміло, в цьому випадку телефонуйте нам, ми все пояснимо, або дивіться пояснення в довідці, яка є в будь-якій системі.

Ціна за клік визначається безліччю факторів: конкурентність, CTR (відношення кількості кліків до числа показів) оголошення, слова, релевантність сторінки і т.д. Ставки (ціна за 1 клік) постійно змінюються, так як в рекламній системі Google.Adwords діє аукціонна система призначення ставок. Плюс до всього, різні запити по-різному коштують. Для того що б ви могли приблизно розрахувати рекламний бюджет, ми надаємо прогнози від Google де вказано приблизний бюджет на 30 днів і середня вартість 1 кліка. Ось в цьому і полягає наша основна робота – ми постійно добибаємось, щоб ваші рекламні оголошення коштували менше і працювали максимально ефективно.

Можливо, вони вселяють вам більше довіри, вони більше розрекламовані, але хочу вас запевнити, що і в маленьких компаніях працюють професіонали, які трохи більше педантично підходять до роботи, трохи більше дорожать своїми клієнтами і проектами. У невеликій компанії зазвичай все знають, хто і за що відповідає, і набагато простіше підтримувати зворотний зв’язок. Час реакції на ваш запит в невеликій компанії набагато вище, ніж у великій.

Можемо сказати точно, ключові слова для рекламної кампанії ми беремо не зі стелі. У рекламній системі Google.Adwords є статистика пошукових запитів. Ми вибираємо найбільш релевантні вашій рекламній кампанії.

Показник CTR (Click Through Ratio) відображає співвідношення кількості кліків по рекламному оголошенню до кількості його показів. Наприклад, якщо оголошення було показано 1000 разів і по ньому було здійснено 20 кліків, то CTR складе 2%. CTR впливає на вартість кліка: чим вище показник, тим менша вартість кліка.

Коефіцієнт конверсії показує, який відсоток відвідувачів сайту здійснив на ньому покупку. Наприклад, по оголошенню на сайт прийшло 250 чоловік, з яких 10 зробили замовлення, значить коефіцієнт конверсії оголошення дорівнює 4%.

Напишіть нам
Отримайте комерційну пропозицію та дізнайтесь точки росту Вашого бізнусу уже сьогодні
Заповніть поля нижче, і наш менеджер зв'яжеться з вами. Ми розробимо Пропозицію протягом дня!